mandag 16. februar 2009

SINDRE 1 ÅR

Da har en av tantes engler blitt 1 år.Her er det brukt Magnoliastempel som er malt med H2O maling.Har også brukt kakeserviett og snøkrystaller.
På den ene siden inni kortet er det brukt ei side i ei gammel bok som er svertet og krøllet. Teksten er rubons. blomtern er stanset ut av resteark. Bamsestemplet er jeg ikke sikker hvor det kommer fra, det er malt med H2O maling. bokstavene er laget av mosegummi.

Denne siden er bare pyntet med blomster. Arket som er brukt har jeg krøllet og svertet i kantene.


På baksia har jeg klippet ut fra et ark fra Ett trykk. Blomstern er stanset ut.
Tusen takk for at dere er innom å ser det er koselig,legg gjerne igjen noen ord så jeg ser at du har vert her. Ønsker alle en fin arbeidsuke, ha en fin dag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine kort Marte.
Ble inspirert ja.
Gleder meg til søndagen.

Inger Marie sa...

Kjempe flotte kort :)
Jeg dro fram H2O malingen min her om dagen,får se om jeg skal ta den i bruk neste gang jeg maler motiver
Klem fra Inger Marie