lørdag 21. februar 2009

AFTER EIGHT

Da har jeg pyntet eske med after eight. Måtte leit i butikken for å finne den, hører til i julesortemanget fikk jeg beskjed om. Men etter at jeg hadde vært i 3 butikker så fant jeg til slutt.
Denne har jeg pyntet til en jeger, det er jaktmotiv på arket.
Skrifta er rubons og blomster er laget av restepapir.




Navnet er skrevet med alfabet i mosegummi. Blomster er fra panduro.



På baksida stemplet jeg KLEM som jeg hadde litt brunt over. Så brukte jeg en blomster som jeg skrev laget av........ Da vil jeg ønske alle en fin dag. Her tror jeg vi snart snør ned.




1 kommentar:

Torill sa...

Så stilig denne var!!
Knall! og så flott gave som det er!

Jeg har ødelagt mobilen min, så jeg får ikke til å sende deg noen bekreftelse på om jeg kommer i morgen. Men tror det egentlig:-) Så hold av en plass til meg du:-)
ha en super lørdag videre!!