søndag 15. juni 2008

LAPPETEKNIK

Her er no av de jeg har sydd i løpe av de siste åra.Nissene er Tildas . Gardina er en gave til Maren og bror Per Ivar. Flittige Høns laget jeg på kurs det vart gave til Maren, min søster Lise har også fått et. Dinosaur bilde er det guttene som har fått, måtte lage et til hver. Det siste bilde heter Trønderhøner.Det har jeg laget 3 stk av mamma Inger , svigermor Aud og jeg selv. Det er ingen bilder som blir like .




Tusen takk for utfordringen Tove . De kommer mere som jeg har laget senere .
God natt

3 kommentarer:

Hanne sa...

Hei Marte,
artig å se litt av noe annet enn kort også, det inspirerer til å legge ut bilder av det jeg har sydd også :) Flotte ting!!

Og ja jøss, du må da veldig gjerne linke til meg - gjør det samme tilbake, så vet vi hvor vi har hverandre *haha*

Klem fra Hanne:)

Torill sa...

Link i vei, Marte!!!
Så fin side du har fått deg! Ja i morgen blir det scrapping altså! Synd det ikke passet, men neste gang er du med igjen!
Jeg skal tenke på neste søndag! ha ei god helg!!!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)