mandag 2. juni 2008

KORT TIL VÅR KJÆRE VENN

Ja da kommer mitt første kort. Måtte prøve å lage et kort
til gu`mor Tove, ja ho er gu`mor til Martinius og vår kjære
nabo som vi setter stor pris. Har prøvd de enkle , ville ikke
ha for mye på.


Har skrevet en tekst som jeg fant i et blad.

Når du er god mot andre er du best mot deg selv.

På denne sida har jeg bare skrevet hvem det er til og hvem

det er i fra.



Her har bilde blitt veldig dårlig . Det står Verden er full

av muligheter grip dem!

Da er det gjort . Da sier jeg god natt til alle.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjæmpefine kort! Ei fin si å ;-P

Fruen på Skogmo sa...

Heeeiiia Marte-mor :-)
Så koselig blogg du har ordna deg! Glede meg t å sjå ka du lage framover, for eg veeeeit jo kor dyktig & kreativ du e. Å så må du hiv deg i rundt å ta bilda tå ting du allerede har laga! Vedde på at du har huset full av skatte ;-) Ha ei kjæmpefin helg! Linke t deg eg ;-) Klem