mandag 9. juni 2008

LITEN ENGEL


Her er tantes lille engel . Jeg ble tante til Sindre den 31. januar i år.
Det er bra gøy, jeg har vert tante lenge men mine søsken har ikke
hatt noen. Sindre ble døpt på søndag, vi fikk låv til å være faddre.
Vi gleder oss til tida som kommer. Jeg trur min søster får litt å
gjøre i tida som kommer, for han er en aktiv krabbat. Den kjæmpe
fine dåpskjolen er de mamma`n min som har sydd i hardanger.
Vi har vert så heldig å ha Sindre her i trøndelag i noen uker no å
det har vert gøy. Han har forandret seg mye på de 3 ukene han har
vert her, han blir i ca 2 uker så tante skal nok få skjemt han bort litt til.
Her har vi 4 genrasjoner Sindre,mamma Lise Beate, mormor Inger og oldemor Solveig. Solveig blir 90 år den 22.juni , en
ganske sprek dame hvis man tar alderen i betraktnig. I løpe av
juli blir de flere oldebarn på ho. Min bror og hans samboer venter
tvillinger. Vi er alle spente og vi gleder oss .

Ingen kommentarer: