fredag 30. januar 2009

KORT

Endelig har jeg laget kort,men jeg sitter ikke lenge med den vonde arma.
Her har jeg laget dorullkort. Hadde besøk av 2 damer som ville lære å lage det. Tusen takk fer koselige timer med kaffe og god prat rundt bordet.

Her har jeg laget et criss cross kort av restepapir. Det stripete er papir/papp som var med når jeg kjøpte stempel fra panduro.


Håper det blir mere etter hvert når arma mi blir bedre, men det tar tid. Jeg er ingen tolmodig sjel som kan sitte i ro å ikke gjøre noe, må alltid ha noe på strikkepinnen, symarskina eller et kort som skal lages. Jeg sitter foriden på nette å titter på hvor flinke dere alle er(kjempe god på å bruke venstre arm når jeg trykker på pc`n). Har også ganske god kontroll på vilke serier som går på tv.
Ha en fin dag.



4 kommentarer:

Hanne sa...

Her hadde det jo kommet litt av hvert siden siste jeg var innom - men det er jo en stund siden også, da... kremt...

Masse interiørtips og nydelige kort, slett ikke dårlig å klare dette med vond arm!

Håper du får ei fin helg da Marte, god bedring!
Klem fra Hanne:)

Torill sa...

God bedring, Marte!
Og flotte kort altså!
GOD HELG!!!

Inger Marie sa...

Kjempe flotte kort, god bedring med armen.
Ønsker deg en fin helg!!

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann!
Jeg skal skrive en post på bloggen min om barselgaver, kan du ta kontakt med meg på mail? (adressen min står i profilen min)

;-)