onsdag 27. august 2008

POSEKORT

Da har tvillingene blitt 14 år. Jeg er så heldig å være tante til 2 tvilling par. Kamilla og Kristian ble 14 år den 26 august. De bor så nert oss at vi treffer dem flere ganger i uka. Kristian og Marius spiller på samme lag i handball og fotball. Så var de korta, jeg liker å lage posekort. Hvis en skal gi penger er de bare å smette dem i lag med lappen som skal være inni.
Korta ble nesten like, men måtte ha forskjelige farger.


Jeg har blitt så glad i Mongolia stempel. Har her farget med stempeltusj. Synes fargen ble forsterke .



1 kommentar:

Marte sa...

Hei Marte :)

Tusen takk for koselig kommentar! Har kost meg i bloggen din nå, kjempefine kort lager du! Jeg er skikkelig fan av posekortene, men har aldri prøvd selv.. Må nok prøve skjønner jeg ! ;)

Klem fra Marte